طراحی وب

Wiki Article

پیشنهاد وبزی: تعداد زیاد تصاویر برای سایت‌های آداپتیو مشکلی ایجاد نمی‌کند؛ اما بهتر است فقط از تصاویری استفاده کنید که به آن‌ها نیاز دارید.

دسترسی آسان به محتوای انگلیسی یا هر زبان دیگری که در سایت شما وجود دارد، باید برای کاربران فراهم شده باشد.

معمولا در قسمت بالای منو از کلید ناوبری برای تغییر زبان استفاده می شود.

مسیری است که در سایت شما مشخص شده و کاربران طبق آن مسیر بین صفحات مختلف وب‌سایت حرکت می‌کنند.

اگه همه مراحل رو درست طی کرده باشید الان باید تونسته باشید که وارد پنل مدیریت سایت وردپرس شده باشید.

هزینه راه اندازی سایت با هزینه طراحی سایت تفاوت داره. در طراحی سایت پس از آماده شدن کدهای سایت تحویل شما میشه. شما باید مراحل زیر رو طی کنید:

سیستم های مدیریت محتوا وردپرس و جوملا جزو محبوب ترین سیستم های مدیریت محتوا در دنیا میباشد.

سایت دقیقا مشابه این نهال تازه متولد شده است. سایت باید دائماً نگهداری شود تا مشکلاتی که ممکن است ایجاد شود برطرف شود.

برخی از وب‌سایت‌هایی که افتخار طراحی آنها را داشته‌ایم

محاسبه آنلاین با یک ابزار مثل ماشین حساب محاسبه هزینه طراحی سایت همیشه یک ایده خوب بوده که ما در حال اجرایی کردنش هستیم.

این عوامل سبب می شود که شما بتوانید به وسیله ی وردپرس هر نوع سایتی را اعم از وبلاگ، شخصی، فروشگاهی، آموزشی، مجله خبری و … بسازید.

اینجا ممکن است تصور کنید که طراحی تطبیقی باعث می‌شود تجربۀ کاربری ضعیفی برای کاربران بسازید؛ اما اینطور نیست!

پس داستان این قیمتای عجیب غریبی که بعضی از همکاراتون پیشنهاد میدن چیه؟ یعنی کارشون خیلی خاصه یا الکی دارن رو هوا یه قیمتی میدن؟

یکی از اصلی ترین مشکلات اکثر وبسایت های دو یا چند زبانه این است که کاربر در حال مطالعه مقاله به محض تغییر زبان به صفحه اصلی هدایت می شود و دیگر راهی برای بازگشت به مقاله ندارد.
اندازۀ صفحه‌های ‌نمایش از مانیتورهای بزرگ شرکتی گرفته تا ساعت‌های مُچی هوشمند متفاوت است؛ بنابراین زمانی که می‌خواهید یک وب‌سایت طراحی کنید، باید به ابعاد دستگاه‌های مختلفی که سایت شما را برای کاربران نمایش می‌دهند توجه کنید.

پوسته ها اغلب برای بارگذاری سریع صفحه بهینه نشده اند. چیزی که اهمیت زیادی در ارتقای رتبه گوگل و سئو سایت داره، سرعت بارگذاری صفحه است.

قیمت پایه برای طراحی سایت اختصاصی از ۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان آغاز می‌شود.

همچنین اگر همه عوامل کیفی رو در نظر بگیرید و سایت وردپرس رو با بیشترین سرعت و همه امکانات ممکن یک سایت فروشگاهی بخواهید باید به هزینه ای در حدود ۱۲۰ میلیون تومان فکر کنید. توسعه چنین سایتی ۴ تا ۵ ماه طول میکشه.

علاوه بر این تخصص، عوامل دیگری نیز در شرکت های طراحی سایت دخیل هستند. این عوامل را می توان جغرافیای شرکت در نظر گرفت. بنابراین شرکت‌های طراحی وب در کلان‌شهرها به دلیل هزینه‌های بالاتری مانند اجاره و موارد مشابه، پول بیشتری دریافت می‌کنند.

برای اطمینان از این قضیه، باید توجه کنید که اندازه و استایل متون وب‌سایت شما با صفحه‌نمایش‌های مختلف سازگار شود. این کار را باید قبل از راه‌اندازی سایت خود آزمایش کنید.

آیا برنامه و کد منبع حاوی مستندات هست؟ مستندات در چه سطحی به برنامه و کد منبع اضافه میشن؟ فقط کلاس ها؟ یا متدها؟ ورودی و خروجی متدها یا توضیحات عملکرد متد؟

!! البته قبول دارم که پول ریال ما ارزش کمی پیدا کرده ولی انتظار داشتم قیمت طراحی سایت با وردپرس اینقدر زیاد نباشه تو تهران. شما این هزینه رو با پشتیبانی طراحی سایت میگیرید این سایت یا بدونش؟

حالا که با مجموعه عوامل موثر بر قیمت طراحی سایت وردپرس آشنا شدید میتونیم جمع بندی کنیم و قیمت یک پروژه وردپرس رو تخمین بزنیم. هزینه طراحی وب سایت با وردپرس بسته به اینکه شما چه سطحی از کیفیت و کمیت رو انتخاب بکنید خیلی گسترده است و میتونه از ۱۰ میلیون تومان شروع بشه.

آیا کد منبع به درستی نسخه بندی میشه؟ مدیریت نسخه چطور انجام میشه؟ آیا امکان بازگشت به نسخه های قبلی یا افزودن قابلیت های مختلف در محیط توسعه وجود داره یا همیشه فقط یک نسخه در دسترس وجود داره؟

روی همۀ دستگاه‌های جدید (حتی آن‌هایی که صفحه‌نمایشی با ابعاد غیراستاندارد دارند) کار می‌کند.

طراحی سایت چند زبانه با حالت سابدامین که سبب می شود منابع هر سایت جداگانه باشد.

هنوز سایت ندارید؟ شاید در طراحی وب‌سایت یونیک و فوق العاده برای کسب و کارتان حساس و سختگیر هستید.

اما پرتال هم مزایای خاص خود را دارد. اولین مساله این است که پرتال یک سایت ساز و فروشگاه ساز ایرانی است که با توجه به نیازهای فارسی زبانان نوشته شده است. بنابراین اگر قصد استفاده از قالب آماده را داشته باشید، در پرتال به قالب هایی سریع تر و بهتر دسترسی اینجا خواهید داشت.
سلام دوست عزیز برای اطلاع از قیمت دقیق طراحی سایت با وردپرس باید با شماره واتسپ ما در تماس باشین و چیزی که دقیقاض مد نظرتون هست رو اعلام کنین.

سایت ساز / فروشگاه ساز پرتال، همۀ ابزارهای لازم برای طراحی و مدیریت یک سایت یا فروشگاه اینترنتی را در اختیارتان می‌گذارد.

یا اینکه اگر فروشگاه اینترنتی دارید، آیکن سبد خرید را اضافه کنید. به‌طور کلی اینکه چه چیزی می‌خواهید در هدر داشته باشید، کاملا به سلیقۀ خودتان و ماهیت وب‌سایتتان بستگی دارد.

در طراحی وب توضیحات بیشتر تطبیقی یا اداپتیو، طراح وب‌سایت چندین قالب را بر اساس اندازه‌های مختلف صفحه‌های نمایش طراحی و بارگذاری می‌کند.

پس از تکمیل کدنویسی و تحویل وب سایت، بحث در مورد یادگیری نحوه استفاده از وب سایت آغاز می شود.

دریافت مشاوره رایگان فهرست مطالب این لینک منبع مقاله وبسایت دو زبانه چیست؟

همانطور که در مقاله سئو خارجی به آن اشاره کردیم، بک لینک یکی از مهم ترین فاکتور ها در رتبه بندی گوگل حساب می شود و داشتن بک لینک از وبسایت های عرب زبان بشدت روی دریافت رتبه در کشور های عربی تاثیرگذار است.

پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را هم مطالعه نمایید: آموزش طراحی هدر سایت (راهنمای جامع)

شاید تا الان متوجه شده باشید چرا قیمت‌ طراحی سایت‌ میتواند تا این حد متفاوت باشد. هزینه ساخت سایت آنلاین با سایت ساز آنلاین و فروشگاه ساز وب رمز به مراتب از طراحی وبسایت با قالب آماده کمتر است و برای سایت‌های کوچک و شروع بسیار مناسب است.

خبر خوب برای کاربران وبزی: وبزی پنل مدیریت کاملی برای حالت ریسپانسیو دارد. اگر می‌خواهید که وب‌سایت خود را ریسپانسیو کنید، لازم است بعد از اتمام ساخت وب‌سایت با یک کلیک حالت ریسپانسیو را فعال کنید و چیدمان سایت را برای موبایل و تبلت‌ به دلخواه خودتان طراحی کنید.

هدر هم باید اطلاعات خوبی دربارۀ یک وب‌سایت به مخاطبان بدهد؛ مثل:

طراحی سایت چندزبانه کارخانجات پاکسان طراحی سایت دو زبانه تدارک صنعت کاغذ کرمان طراحی سایت دو زبانه شرکت شیمیایی بهداش قیمت طراحی سایت چند زبانه و دو زبانه

در پرتال، شما یک قالب پیش فرض برای وب سایت یا فروشگاه خود انتخاب می‌کنید، محتوای این قالب را با توجه نیاز و سلیقه خود ویرایش دهید و سپس دامنه اختصاصی خود را به این وب سایت متصل می‌کنید. به همین راحتی و ظرف چند روز وب سایت شما ساخته می‌شود.

در واقع تکنیکی بهتر است که با نیازها، خواسته‌ها و منابع شما همخوانی داشته باشد.

Report this wiki page